Moje prace

czwartek, 15 marca 2012

pudełko na kredki z......... tekturowych rolek :-)



7 komentarzy:

  1. Fajnie to zrobiłas no i pożytecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. I piękne i praktyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób taki pojemniczek papierową wikliną z normalnej gazet wykręć rurki i naklej na rolki. Później możesz pomalować czym chcesz, farbą do ścian, plakatówkami, czy farbą olejną. Spryskać lakierem i gotowe na lata.
    Oto kurs skręcania rurek z którego się uczyłam:
    http://szuwarkowo.ovh.org/rurki.htm

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz dla osób lubiacych rysować i mieć porzadek na koniec dnia na biurku. Wesołych świat w gronie rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne choć nie mój kolor :) Ja mam takie opakowanie czarne i sfatygowane, może też sobie takie cudo sprawię..odgapię bezczelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana życzę udanego sylwestra,wszystkiego dobrego w Nowym Roku,dużo uśmiechu na co dzień oraz owocengo prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń