Moje prace

czwartek, 20 października 2011

Sezon ślubny nadal trwa :-)





18 komentarzy:

  1. Jaka elegancja, piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelne karteczki szczególnie wpadły mi w oko druga i ostatnia:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki, ta trzecia wygląda jakby była z koronki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z nutką fioletu najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i eleganckie karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, a na tej ostatniej- piękny kwiatek, taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnia najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja zapomniałam Ci życzyć 100lat! we wpisie pod candy, więc tutaj to czynie :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne, ta ostatnia olśniewająca :) zapraszam na świąteczne candy http://1.bp.blogspot.com/-lbRH-Jmybm4/TrLYFURVklI/AAAAAAAAAj8/_9uVHrjZqOw/s400/candy.jpg

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta druga jest prześliczna. Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne karteczki z fioletem najbardziej mi się podoba:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przepikne kartki,w szczegolnosci ta pierwsza..

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie przepiękne,dziurkacz super napisz mi czy dostałas moja kartkę na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki, delikatne i eleganckie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądając twoje kartki mam wrażenie,że masz małe zgrabne rączki bo tylko takie moga tworzyć takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń