Moje prace

wtorek, 6 września 2011

imieniny - urodziny






10 komentarzy:

  1. kolejne sliczne kartki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza karteczka przepiękna, zauroczyła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że szalejesz Kochana :) Pięknie i dużo!:) Nie przepadałam za czerwonym, a Twoja karteczka sprawiła, że zaczęłam dostrzegać jego urok :) Strasznie mi się też podoba tłoczenie w kropeczki.
    Pozdrawiam Was serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki.
    Mam pytanie, czy możesz mi cos powiedziec na temat wycinanek i papierów. Pisze tu, bo nie znalazłam Twojego meila.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne Twoje twory :) urocze karteczki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki i jakie różnorodne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne karteczki - zauroczyła mnie ta czerwona, bo kocham róże i kolor czerwony.

    OdpowiedzUsuń