Moje prace

czwartek, 17 marca 2011

Czas zacząć czynnie udzielać się na swoim blogu :-) Szczerze mówiąc gdy zakładałam tego bloga zastanawiałam się co powinnam napisać i tak pozostałam przy zastanawianiu. :-)  Pewnie by było tak dalej gdyby nie pewna wyjątkowa osoba, której się należy miano matki chrzestnej tegoż oto bloga - tak tak Madziu to o Tobie mowa :-) W tym oto miejscu pragnę Ci zatem podziękować za znoszenie mojego marudzenia, wszelkich pytań i za udzielenie pomocy :-) Mam nadzieję że uda mi się jakoś odwdzięczyć :-)

A tak trochę o mnie....
W życiu jestem gadułą co pewnie czasami będzie widoczne w moich postach :-) Uwielbiam wszystko to co piękne, szczególnie gdy jest ręcznie robione. Sama zajmuję się biżuterią, kartkami, ale też i różnymi innymi dekoracjami, którymi postaram się tu po trosze podzielić :-)

Dziś tak na dobry początek podzielę się zdjęciami rzeczy które zrobiłam w ciągu ostatnich paru tygodni :-) Przy zgodzie mojego syna który dał tą kartkę swojej koleżance na dzień kobiet pozwalam sobie umieścić te oto niebieskości.


Ledwo mija Dzień Kobiet a tu trzeba świętować imieniny Krystynki i Bożenki. Tu zawsze mam sporo pracy bo moja mamuśka to Krystynka a przyjaciółka Bożenka.
W tym roku przygotowałam do nich takie oto prezenty:



kwiaty....

Koszyczek robiony z mydła,, szpilek i tasiemek - kursik swego czasu znalazłam tutaj

i kompozycja kwiatów z krepy włoskiej w połączeniu z żywą zieleniną :-)

To tyle na teraz...... wrócę :-)

3 komentarze:

  1. Serdecznie Cię witam w naszym światku:) Miło, że podzielisz się z nami swoimi pięknymi pracami:))))
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie piekności tworzysz.Karteczka torebeczka cudna.

    OdpowiedzUsuń